En voinu eilen muuta kirjottaa, ku tultiin heti häiritteen!

Ahmih eilen illalla kauheesti ruokaa. Mulla oli jotenki pakko. Tuntu vaan siltä ,mutta oksentaan en mee! Oon päättäny sen etten oksenna koskaan. Tänä aamunaki söin ku mies. Leivän jonka päällä oli juustoa, tomaattia ja kurkkua, ja ison lasin piimää. (1%)

Olin oksennustaudissa vähän aikaa sitten ja siitä sain tän idean! Ei tullu sillon paljo mitää syötyä joten laihduin. Aattelin sen jälkeen alkaa ideoimaan päivittäin, mutta se ei oo tuntunukkaan niin helpolta. Olla nyt koko ajan syömättä ,kun enne on syönyt aamulla,koulussa karkkia, koulun jälkeen välipala, karkkia, päivällinen,suklaata,iltapala...ym. Juuri sen takia olen tässä kauheassa tilanteessa. Olen kaikkia ystäviäni lihavampi! Siihen, että olisin laiha menee niin kauan aikaa! Luin wikipediasta, että tavallinen sairaus aika kestää 6-7 vuotta. Kuvitelkaa oon sillo jo vanha ämmä! Ei käy päistä! mun pitää olla laiha nyt ja heti. Kävin eilen lenkillä. Koko ajan vaan mahaa koski ja jalkoja särki. Hikeä  ei tullut yhtään...