Mä en kyllä niin tiiä mitä mä haluan. Ollaan perheen kanssa matkalla ja joudun kirjotteleen täällä hotellin nuhjusella koneella...Nyt vaan täytyy toivoo, ettei tälle koneelle jää ainakaan näitä mun tunnuksia, satuin käymään tässä jo niin facebookissa ku irckissäki = /... Kirjaimellisesti kaikki on menny taas pilalle ollaan käyty täällä syömässä koko aja jossai ravintoloissa ja kahviloissa ja jos kieltäytyisin syomästä tulisin julki! Eilen kiinalaisessa ja jäätelöä, että karkkipussi. Karkit oli mun idea..Halusin kapinoida laittaa kaiken kunnolla pilalle! Vaatteita ostaessa puskahdan itkuun joka kaupan kopissa pariin kerjaan ja eilenki raavin omaa kättä ku yritin saaha sen verille. Ei ollu mitään terävempää ja sain siitä vuotamaanki vähä verta, sitte tuli paha olo pyörryn ku nään verta ja just siks tykkäänki siitä niin paljo. Toinen on se oon tosi ylpee itestäni ja sitten taas toi. Inhoon mun naamaa aivan yhtäpaljon ku mun vartaloa. Oon ruma. Ruma ja läski. Ruma läski ja luonnevikanen. Ruma, läski,luonnevikanen ja heikko persoona. Haluan millon mitäki. Laihtua tottakai laihtua, mutta välillä haluan olla diiva, erillainen, poikamainen, naturelli, pitkätukkanen primadonna, gootti, hippi, taiteilia, muusikko, maalari, näytteliä, tanssia...tuo jatkuis vielä niin kauan. Etsin itteeni ja tunnen olevani täysin huksaas oikeestaan musta tuntuu etten ees löyä itteeni tän läskin keskeltä!!!  Löyän sen kyllä jos laihdutan, eli tästäpivästä lähtien minä laihdutan. Olen vahva ja pudotan ne 10 kiloa ja opettelen hymyilemään ja jatkan etsintöjä =)

 

rakkaudella: Ballet