Ei tämä juttu etene! Mulla on nälkä enkä tiiä saisinko syödä? Olen ehdottomasti sillä kannalla,  että syön jokapäivä jotain..tai syön noin kolmen tunnin välein jotai pientä..jotain naurettavan pientä. Mutta eilen olin just illalla näkemässä valoa tunnelin päässä. olin vetäny kaks onnistunutta päivää, ku hoksasin ja yllätin itteni syömästä munkkeja!!! Enkä syönykkään niitä vaan yhtä vaan kolme. Ette voi tietää millanen olo mulla oli ku olin menossa nukkumaan...aamulla sama olo jatkuu ja jatkuu vieläki. Epäonnistuminen. Oon mietiny taas pääni puhki mitä tänään teen. Se tuntuu toisaalta niin turhalta kun epäonnistun aina, mutta yritän en jaksa lopettaa eiei EN VOI LOPETTAA!!!

                      

                                                                   Ruokalista

                                  klo 10                    Naurettavan pieni annos jogurttia

                                 klo 13                     Joku naurettavan pieni annos jotain ruokaa

                                klo 16                      Pieni hedelmä piltti

                               klo 18-19                   yksi naurettava leipä

                              klo 21-22                    kaakaota tai teetä

 

    Tuo kuulostaa järkevältä. En halua lopettaa syömistä koska voin vielä kasvaa!