tänään pakotin itteni laittamaan mikro sortsit ja topin. Heti ku pääsin kotiin ne vaihtu äitini 42 kokoseen villapaitaan ja löysiin urheiluhousuihin. Kävin va'allakin 44.9 kg. Tää menee vaa huonompaan suuntaan. Pitäs tehä itelle sellanen että klo 10 jäkeen ei enää syyä. Meinaa tulla kiire jos aikoo täyttää mahaansa. Toisaalta tietenki ei, mutta mulla on nukkumisvaikeuksiakin kaiken lisäks eikä se että mulla on nälkä ainakaa auta mua nukahtaan...Jos nyt meen syömään jotain pientä ja kevyttä. vaikka yhen leivän tai laittasin pikkasen puuroo. sillä ainaki pyssyis nälkä Eikä siinä kai niitä kaloreitakaa oo niin paljo?! Kaupunkiin en haluis mennä. Ei mulla oo vaatteita, näytän ihan järkyttävältä ja siellä tulee aina syötyä jäätelöä, karkkia jotai.

Lenkillekkään ei oo tänää tullu lähettyy mua hävettää olla lenkillä ja se on hirveäää!

Oon miettiny kuinkahan kauan menee että laihun tällä mun menetelmällä? Kyllä tässä ny

vuosi menee päälle...

 

 

 

 

 

                                     1244657862_img-d41d8cd98f00b204e9800998e