Heräsin sitte tänään Yhdentoista jälkeen..Jäi toi aamupala taas. Eilen tapahtui illalla pikkunene lipsahdus..tuli syötyä kaksleipää ja sitte vielä jogurttii:/ Olin niin täynnä, etten tienny mitä teen. Ensinnäki vanhemmat oli kotona enkä voinu mennä oksentaan. Toisaalta en halua..enkä ees osaa. No sitten olen kuitenki tyytyväinen etten syöny eilen herkkuja. Kiitos sille!  Tänään on sitten vuorossa seuraavana leipä..Mutta en halua syödä sitä. EN tiiä mitä söis. EN haluis syyä mitään, Mutta mulla on tää sääntö ja tiiän jos en syö päivällä mitään illalla mulla on niin kova nälkä että tulee taas liplahdus, koska iltapala pitää syödä, Jokaikinen hiippari on kotona ja seuraa mun liikkeitä ku jotku haukat nii jos ens syö illalla. Ne alkaa epäileen, että mulla on joku ongelma. Ja kun alan syömään. Se on sitte menoa..

Se on varma, etten ala mitän lämmintäruokaa laittamaan. Siinä tulee liian nälkä ja niissä on liikaa kaloreita. Varsinki jos huonosti käy en pääse tänään edes livahtaan urheileen. Sekin täytyy nykysin yrittää tehä salaa..Enkä jaksa mennä suihkuun taas.

 

Ja hei en osaa käyttää tätä blogi hommaa, enkä tiiä miten muutenkaa tän vois sanoo, mutta te jotka kommentoitte siihen mun yhteen postaukseen. Siis kommentiti on hyviä! Antakaa vaan ihan kunnolla tai haukkukaa mut vaikka ihan lyttyyn. Kaikista on kiva kuulla kommentteja siitä mitä tekee. Mutta sille joka epäili mun painoo niin ensinnäkin olen 153 pitkä..ja mun vaaka on 3 kiloo liianvähän ja oon sen muistaakseni kirjottanukkin jonnekki postaukseen. Ja vaikka olisin 44 ja 153. EN OO GRAMMAAKAAN ALIPAINONEN!!