On ollu kaksi pahaa lipsahdus päivää..Ja vielä peräkkäin , mutta tää mun uusi ruokavalio suunnitelma on tosi toimiva! Saan syödä! Vaikka vähän on paljon helpompi olla kun on luvassa ruokaa. Tänään heräsin Yhdeltätoist..Ja mun nykynen aamiainen on kymmeneltä. Totesin itelleni, että se nyt jää syömättä. Aloin heti tekeen kaikkee. Ja söin itsestänikin mienen päivällisen ja siltikin lämmintäruokaa! Väistin tyylikkäästi päivän houkutukset ystävilläni. Väitin, etten pitänyt juuri niistä kekseistä ja söin kello neljän jogurttia samalla kun katselin ystävieni mussutusta =) Kahdeksalta sitten söin kaksi leipää ja kaksi isoa lasia kaakaota..No okei oli ehkä vähä liikaa, mutta siinä oli mun kolme ruokailua ja nyt juon vettä. Olen tyytyväinen. Urheilua sais lisätä sillä sitä ei oo tullu harrastettua oikeestaan..YHTÄÄN! Olen siitä itselleni aika vihainen ja mun pitäs oppii piiskaan itteeni paremmin! Tänään sain kuitenki tehtyä vatsalihakset..Huomenna on jo korkee aika mennä Liikkuun!