Siitä kun viimeksi kirjoitin onkin pieni ikuisuus. Ja perheen idyyllinen lomamatka oli niinkuin arvasin. Täynnä moni numeroisia kalorimääriä, lisä kiloja ja rasvaa. Hotellin aamiaiset olivat  IHANIA! ja kuinka tällainen ruokaarakastava pyylevyys voisikaan olla kunnolla. Se hyppikin seinille sisällä ja tunsin pieniä pakkoliikkeitä raajoissa ja inahduksia suusta kun se sisällä kiljui. (näin ison korin lämpimiä croissantteja)

Aamiaiset: päivä 1 4 croissanttia ja muroja. päivä 2 3 croissanttia ja muroja. päivä 3 2 croissanttia ja muroja. Tämä ei voi jatkua näin!!

Tänään oli punnitus. Olin varma, ihan hevetin VARMA, että olen lihonut ainakin sen mitä olen laihtunut. Ajattelin, että minulle on ihan oikein kun joudun näkemään ne luvut va'asta. Astuin ja hengitin syvään. 42.9    anteeksi kuinka?! olen laihtunut kilon?! olin varma että sen täytyi olla unta! va'an on pakko olla väärässä!

Niin teho laihari! vettä vettä vettä. liikuntaa liikuntaa liikuntaa. kasviksia hedelmiä juureksia. Tuoreina tuoreina tuoreina. pillereitä pillereitä pillereitä.

Aikaa ei ole enää kauan ja tuloksia täytyy saada!