thumb_1240144196.png

      Aivan kaameallinen makean nälkä! Eilenkin jouduin syömään jäätelöä ja pitzzaa, karkkia ja limukkaa ihan vain siksi, ettei kukaan huomaisi mitään! Kuinka kaikkea saastaista ja lihottavaa tuputetaankin koko ajan jostain! Pelottavinta on Vappu! Se on aivan kohta täällä ja Ystäväni ovat jo tehneet loputtoman listan siitä mitä kaikkea makeaa ostetaan. Miten ikinä voin kieltäytyä siitä tai miten ikinä voin oksentaa sen ulos huomaamattomasti kaikkien ihmisten edessä! Olin aivan paniikissa kun tajusin tämän!

Inhottavat jalkanikin nauravat minulle! Ne painuvat oksettavasti tuolia vasten ja leviävät. Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi! Kaikista pahinta kuitenkin on jos olen ystävieni kanssa! heillä kaikilla on kirjaimellisesti parin metrin pituiset olemattomat jalat, joista aina haaveilen! Kun sitten katson omiani... Niin ja sitten kun he vielä kehtaavat koko ajan valittaa " nää mun jalat on niin läskit kato kuin paksut!" tottakai mä teidän ettei ne voi olla tosissaan! Ei voi. Silti mulle tulee aina sellanen olo, että heti ku pääsen vessaan vedän itteni sieltä alas.                                                      

thumb_1240144497.png