Olen lihonut. Linon jatkuvasti. En tiedä enää miten saan laihdutettua. Tottakai ymmärrän urheilemalla. Minun täytyy vain urheilla, kuluttaa kaloreita ja selluliittiä, mutta kun en enää osaasitä. En oikeasti osaa tehdä mitään. Jokainen vatsa tai selkälihas tuntuu niin vaikealta tehdä ja lopulta luovutan. EI se auta, ei se yksi vatsalihaksen teko auta. Ei se auta. Mielessäni on välillä käynyt pelottvia ajatuksia, "miksi minä teen itselleni tällaista? Miksi en vain voisi olla ajattelematta?" Mutta tuskin enää osaan kun jokaisesta suupalasta tulee huono omatunto. Enkä halua luovuttaa! Haluan lauhtua nyt. tavoitteeseen on vielä 6 ja puoli kiloa! Ajattele nyt! Minussa on liiallista ihraa 6 maitopurkillista, 12 kahvipakettia ja kymmniä karkkipusseja!!!! Voi minua nyt täytyy mennä urheilemaan ja tänään syöt enää 2 kertaa enintään ja Pieniä annoksia. Iltaisin ohjani häviävät. Ihan kuin niitä ei olisi koskaan ollutkaan. EN löydä niitä ja nään vain itseni ahmimassa ruokaa, työtämällä sitä kaksikäsin suuhun uhkaavaa vauhtia. Eikä se kuule vaikka yritän kuinka huutaa sille LOPETA! LOPETA! sitten kun se on saanut siitä tarpeeksi se matelee huoneeseensa ja haluaa oksentaa, mutta sitä kun hän ei osaa tehdä. Itken hänen puolestaan ja hänkin itkee. Itkemme yhdessä ja revimme hiuksia. Eilen kaupungilla silmiini osui farkkulegginsistä xs koko! Halusin koittaa mahdunko niihin. Kopissa housut ahdistivat päällä. "jos nämä eivät mene..näiden on pakko mennä!!!" Lopulta sain ne jalkaani...........ja jalkanin näyttivän ultra mega isoita!!! Katsoin peilikuvaani ja tunsin kurkussa kuumottavan esteen joka hausi tulla ulos!!!! NÄYTIN HIRVEÄLTÄ. aloin repiä housuja pois ja lähdin kotiin. Kotona aloin ahmia...ja niinkuin tavallista ahmin koko illan...

 

 

 

   EIIII. MIKSI OLEN TÄLLAINEN MIKSEN VOI OLLA LUONNOLISESTI LAIHA NIINKUIN MUUT? MIKSI MINUN PITÄÄ AHMIA??

 

 

 

 

                                                           1248167384_img-d41d8cd98f00b204e9800998e