Niin ja taas pääsen tänne, vuodattamaan omia murheita! En olekkaan kirjottanu pitkään aikaan syytä sille ei oikeestaan ookkaan... Olen lukenut, että monista syömishäiriötä sairastavista tuntee muut ihmiset hirveän läskeiksi ja maailmassa ei ole muuta kun läskiä,rasvaa ja hiilihydraatteja, joita täytyy yrittää vältellä! Musta taas tuntuu, että maailmassa ei ole enää muuta kun luukasoja. En nää kaupungilla enää yhtään normaalipainoista vaan kaikki on ihanan laihoja ja pitkiä. teeveessä,lehdissä,netissä kaikkialla! Se saa mut tuntemaan itteni vieläkin lihavaksi!

Oon koko aamun taas miettiny mitä tänään mun on pakko urheilla,mutta mitä urheilua keksin. Juoksukengät on huonon, rullaluistimilla en pääse eteenpäin ja se on yksin todella tylsää. Umaan olis kiva mennä, mutta...sinne pitäs rullaluistella, joka ei olis mitenkään paha päinvastoin hyvä! mutta oon huono uimaan ja siellä on kuitenki taas ne kilpailut. Kävellessä tulee nälkä eikä se kuluta kaloreita kovinkaan hyvin ja trampalla hyppely..on tylsää ja selkä tulee kipeeks. Ulos vois mennä hyppiin hyppynaruu..ei oikei viiti ei saa aikaseks ainaki mun pitää oottaa, että iskä tulee kotiin! se tulee kohta ainaki uskon niin sitä enne pitääki keksiä se mitä teen!

Haluaisin oksentaa..mutta en saa oksennettua oon yrittäny monta kertaa. Saunassa ku olin juonu ison lasin vettä ja sitä ennen saaku taas ahmimiskohtausen sain oksennetua,mutta noin lusikallisen verran...=( Tiiän että oksentaminen on vaarallista, mutta sitä vois käyttää aina välillä! en vaa käsitä miten onnistutte. oon tunkenu ne niin syvälle ettei enää ees sormet riitä, mutta eipä onnistu!