Että tällästa tänään. Heräsin söin ja lähdin sairaana tanssitunnille ( sellanen kesän jazz kurssi ) on aika paha olo ja sellane ällö nälkä :S Mun ei pitäny aamulla syyä, mutta oli niin tylsää niin söin suklaata ja keksejä! sitte siellä söin pari alpenin myslipatukkaa ja taas sain syötyä kaksi palaa suklaaata!! mä  en pääse ees treenaan! ja nytte ku on ollu sairaana nii kuntoki on menny iha alas nii ei varmaa jaksakkaa tehä mitää!!!

mun pitäs pudottaa 10 kiloo...sitte vasta mulla olis 3 kiloo alipainoo ja haluaisin -5 kiloo, mutta toi 10 kilon pudotus tuntuu tälläselle selluliittikasa paskalle niin isoltaluvulta, että eka se ja sitte loput! Mulla oli niinku suunnitelmissa puottaa se tässä kesänaikana, mutta tottakai olis pitäny alottaa jo aikasemmin ja nyt ku oon sairaana ei pääse treenaan. Nyt vaan täytyy olla syömättä ja näin. tänään illalla puuro eikä mitään muuta. tietty jotai juomaa ja vettähän tietenki.

MUN TÄYTYY VAAN OLLA TIUKEMPI ITELLENI JA LAIHTUA!! 1244040086_img-d41d8cd98f00b204e9800998e