Eilen illalla mun aivoissa naksahti. Ensinnäkin söin päivällisellä PALJON. Äitinikin katsoi minua ja sanoi "Kyllä sille meijän tytölle ruoka maistuu" Sillon tuli vähä sellainen olo, että vessaan mars! Jos jokun Vanhan lihavan ämmän mielestä syön paljon...On mun todella syötävä paljon! Jokatapaukessa Hymyilin ja otin lisää. Sitten Kaupassa ostin karkkia ja vielä illalla iltapalan kaksikertaa ja vielä niitä muffinssejakin!! Aamulla olo oli..sanotaanko pyöreä. En syönyt aamupalaa enkä päivällistä. Kahen aikaan leivän ja jogurtin. Päivällisellä dippikastiketta ja perunoita! Ja vaikka tänään en olekkaan ahminut..olen vain syönyt teoriassa ehkä hieman enemmän oman suositukseni yli...Olen vihainen, tunnen itseni läskiksi, haluan oksentaa. Haluan tehdä jotain!! Jotain konkreettista tämän asian eteen. En vain tiedä mitä..tai tiedän Lähtä lenkille sitä mä tarvin hien pintaan ja kunnon rääkkiä.

En jaksa

          
     

                      1245424276_img-d41d8cd98f00b204e9800998e